20. maaliskuuta 2022

Hei, ei oo elämässä oikeeta aikaa

 En mä haluis telkkaria avaa
 uutisii maailman tavaa
Vaan on oikeus tietää
eikä pahuutta vain sietää.

Mä astun ulos ovesta
mun pikku komerosta.
Mut moni huomaa,
katseet muhun luomaa.
 
Hei, ei oo elämässä oikeeta aikaa
eikä mulla yksin mahdollisuus tehdä taikaa.
Milloin saan mä on minä,
milloin saat sä olla sinä.
Se on nyt, siihen usko nyt.
 
Sanon asioita,
se herättää huomioita.
Silti en tahdo loukata,
vaikuttaa moukalta.
 
Ihmiset on erimielisiä,
on moni erikielisiä.
Silti ne tahtoo samaa,
rauhaa, et ollaan samaa kamaa.
 
Hei, ei oo elämässä oikeeta aikaa
eikä mulla yksin mahdollisuus tehdä taikaa.
Milloin saan mä on minä,
milloin saat sä olla sinä.
Se on nyt, siihen usko nyt.
 
    Sitä mä nyt teen,
tartun tähän hetkeen.
Sillä huominen ei ole vastannut mulle mitään... 

#slavaukraine
#rauha
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle!