7. heinäkuuta 2021

Ollaan kuin planeetat

 Kun sä istut tuolillasi
ja uhkut tarmoa.
Sä oot kuin sotilas,
sotilas Marsista,
joka taisteluun kuin taisteluun
astut saappaissa.
 
Ja kun sä innostut
sun haaveet laajenee
Ne on kuin ilmapallo,
kaasupallo Jupiterin,
isoiksi ne laajenee.
 
Me ollaan kuin aurinkokunta,
me ollaan kuin planeetat.
Vaikka joskus oltais eri planeetoilta,
kierrämme rakkauden aurinkoa.
 
Kun mua ahdistaa,
saatan piiloutua.
Oon kuin kaukainen Pluto,
kylmä ja piilossa.
 
Kun taas olemme yhdessä,
oomme kiinni toisissa.
Rakastelemme kuin Venuksessa,
kuumaa on halumme.
 
Me ollaan kuin aurinkokunta,
me ollaan kuin planeetat.
Vaikka joskus oltais eri planeetoilta,
kierrämme rakkauden aurinkoa.
 
Kun mä innostun,
otan mukaan sun.
Oon kuin Saturnus.
Sä oot mun renkaat,
sä kierrät mua.
Irti en päästä sua.
 
 Kun me kaksin ollaan
ihmettelee miten toimeen tullaan.
Me ollaan kuin Uranus,
vinksallaan kuljetaan,
silti yhdessä ollaan.


Me ollaan kuin aurinkokunta,
me ollaan kuin planeetat.
Vaikka joskus oltais eri planeetoilta,
kierrämme rakkauden aurinkoa.
Ja hei, silti meillä jalat on Maassa.
 
J
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle!