24. syyskuuta 2016

Kylmästi ei

Sä tuut puhumaan,
kun oisin sulle tuttu.
Mä en tiedä kuka oot,
mutta sulla mielessä on tuhma juttu.
Sä ehdotuksia mulle teet,
jotka mieltä kirpaisee,
sanon kylmästi ei - onneksi pois sä meet.
Vaikka vahva oon, jätit mulle kyyneleet.

Miksi ihminen en olla saa,
miksen suojaa mä saa.
Mikä oikeus on mulle tulla sanomaan.
Miksi ihminen en olla saa,
miksen rauhaa mä saa.
Mikä oikeus on mua koskettaa.

Mä baarissa juhlin,
oon kavereiden kaa.
On hauska välin bailaa.
Sä tuut luokseni puhumaan,
jutuista selvää en saa.
Mut ehdit mua vähän hiplaa.
sanon kylmästi ei - onneksi pois sä meet.
Vaikka vahva oon, jätit mulle kyyneleet.

Miksi ihminen en olla saa,
miksen suojaa mä saa.
Mikä oikeus on mulle tulla sanomaan.
Miksi ihminen en olla saa,
miksen rauhaa mä saa.
Mikä oikeus on mua koskettaa.

Mäkin ihminen oon
mutkin ottakaa huomioon
mitä sanotte mulle.
 Mäkin ihminen oon
munkin tunteet huomioon
 siis ei koskettelulle.

"Tueksi teille, jotka joudutte seksuaalisen häirinnän kohteeksi."
#metoo #kunolintyttö 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle!