12. elokuuta 2016

Over the knee

Postiluukku kolahtaa
kiiruhdan mä katsomaan
mitä oven rakoon solahtaa

Heitän pois mä Jeesuksen
ja sen toisen lehtisen
jossa tv:n saa edullisen

Mä nappaan kataloogin
uppoudun trendiin
mielessäin ei muu ookkin
mä haluun mun over the knee

Viskaan pois - ei mitään oo
mieliala multa katoo
kirjaudun muotiverkkoon

Ei tuota tulosta tää
sivut verkon häviää
mut päätän, ei asia tähän jää

Lähden ulos kaupunkiin
sulkeudun haaveisiin
 mielessäin ei muu ookkin
mä haluun mun over the knee

Tili huutaa kohta nollaa
mut se ei mua mollaa
otan nää suosiolla

"Jos jalkaas ne paat,
ne on kuin huorasaappaat."
Vitut on, ei haittaa.

Lähden ulos kaupunkiin
hymyileviin askeliin
mielessäin ei muu ookkin
mä haluun mun over the knee

Uskoin omiin unelmiin
tartuin haasteisiin
mielessäin ei muu ookkin
mul on mun over the knee.
J




 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle!